perjantai 7. syyskuuta 2012

Päivän tohinat

Tänään Ninni on tehnyt kaikenlaista ja kaikki alkoi jo ihan aamuyöstä jolloin Ninni halusi jo herätä. Katsokaas, kun minä olen nukkunut Ninnin kanssa lattialla, mutta päätin kokeilla nukkua ihan omassa sängyssä. Ihan hyvin se meni aluksi, mutta kello neljältä en enää saanut Ninnin mielestä enää nukkua ja se alkoi vinkua ja pyöriä. En millään jaksanut herätä joten hyssytelin kunnes Ninni meni takaisin nukkummaan. Seuraavan kerran herättiin sitten puoli seitsemältä. Mitenkoöhän seuraava yö menee joudunko taas hyssytellä Ninniä aamuyöllä? ;)

Ninnin unikaverit
Aamulla sitten ruuan jälkeen pestiin naama Ninnltä ja siitä hän ei tykännyt ollenkaan. Sen jälkeen meille tuli mieleen, että pitäisikö Ninnin kynnet leikata? Päätetiin sitten leikata ja muistettiin, että meillähän on kanin pienet kynsisakset ja niillä olisi varmaankin helppo leikata vielä. Äiti piteli Ninniä ja minä leikkasin se meni ihan hyvin.  Olen myös harjannut Ninniä joka päivä vähän ja turkki tulee hienoksi Ninni itse ei kylläkään pidä ollenkaan, vaan rimpuilee ja vinkuu.

Uskalsin Onni sedän viereen nukkumaan
Kun lähdin kouluun jätin Ninnin huoneeseni ja se jäi piipittämään, mutta onneksi äidillä oli vapaa päivä, joten minulla ei ollut mitään huolta. Äiti lähtikin talille ja jätti Ninnin kotiin. Ninni oli kuulemma itkenyt niin kauan, että isi oli mennyt huoneeseni nukkumaan kun hän tekee yö töitä. Voi voi Ninni. mutta kyllä me vielä opittaan. :) Mutta kun Ninnin jättää väsyneenä kotiin yksin niin ihan rauhallinen on. Ja välillä on nukkkunutkin, kun tulen kotiin. Mutta kun väsy yllättää se tulee aivan yllättäen ja sitten ei jaksa tehdä enään mitään. :)



Poseeraan
Tänään kun tulin kotiin isi imuroi ja mietin heti missäköhän Ninni piilottelee imuria. Mutta Ninni ei piilotellut vaan seurasi imuria kiinnostuneena. Olin ihan ihmeissäni miten rohkea Ninni oli. On mulla sitten rohkee pieni käppänän pentu. <3

1 kommentti:

  1. Hienosti teillä menee! Parin yön päästä saat varmasti nukkua jo koko yön (ja isi niin pitkään kuin nukuttaa. Piippauksista ei pidä välittää, niin Ninni lopettaa ne turhina. Vaikeaa tietenkin, pennut ovat niin vetoavan surkeita halutessaan jotakin. Maanantai voi sitten olla hankala viikonlopun jälkeen.

    VastaaPoista